دختری در پناه حضرت طوبی

السلام علی الشجرِة النبویة و الدوحة الهاشمیة المضیئة المثمرة بالنبوة المونقة بالامامة *** السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة السلام علیک ایتها الرضیة المرضیة

دختری در پناه حضرت طوبی

السلام علی الشجرِة النبویة و الدوحة الهاشمیة المضیئة المثمرة بالنبوة المونقة بالامامة *** السلام علیک ایتها الصدیقة الشهیدة السلام علیک ایتها الرضیة المرضیة

طوبی درختی است در خانه زهرا سلام الله علیها که هر شاخه اش در بهشت در خانه یک مؤمن است و او هرچه اشتها دارد از آن شاخه بهره می برد. آیا آن محبتی که به خوبان داری "طوبی" نیست؟ محبت آدمی را قربانی می کند ، می کشد و شهید می کند ...
برگرفته از کتاب طوبای محبت

بسم الله الرحمن الرحیم
خدایا خواستم در پناه حضرت فاطمة زهرا سلام الله علیها باشم.
خدایا این نام در این صفحه دستانم را باز می دارد از نوشتن.
جمله های سخیف من...
خود کوچک من ...
فاصله از دنیا تا آخرت هم بیشتر است ،می دانم...
اما... چه کنم؟!...
من هم به دنبال برچسب می گردم تا با آن خود نالایقم را مخفی کنم...
خدایا از ساحت ربوبی ات به خاطر این گستا خی ام عذر می خواهم.
خدایا اول از همه از تو و از ایشان عذر میخواهم.
آخرین مطالب
کلمات کلیدی
پنجشنبه, ۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۵۴ ب.ظ

تقدیم به امام عشق

بسم الله الرحمن الرحیم

به جمعه بگو نیاید اگر نمی آیی

این جمله که با خط درشت تو فضای اعتکاف بود حالمو مثل همیشه خوب کرد. به خودم گفتم چی میشه که حالم تو زیارت ، اعتکاف ، مناجات خوبه اما بعد که میشه زندگی معمولی حالم خوب نیست! نه که خوب نیست ؛ بد هم هست . 
اینکه این همه با زیارت آل یس و مناجات با امام عصر ( روحی و جسمی لک الفدا ) صفا کنی و اشک بریزی مهم نیست نه که مهم نیست مهم هست ولی مهمتر اینه که اون صفای زبونو بیاری به زندگیت. چطور تصدق آقات میشی خب قربون صدقه ی پدر و مادرت هم برو . اف نگو . مگه کسی که کمی درشتی کنه با پدر و مادر می تونه رضایت امام زمانشو جلب کنه؟! والدینی که خدا واسه اینکه نشون بده چقدر نسبت بهشون حساسه اسمشون رو بعد اسم خودش اورده تو قرآن شریف. اینا همش یعنی اینکه باید خودتو بشکنی کوچیکی کنی در برابر این دو بزرگوار تا بزرگ بشی و رشد کنی تو اخلاق و ایمان.
واسه اینکه نیازی نباشه که به جمعه بگیم تا نیاد باید ما به خودمون بگیم که نکن این همه بی ادبی و بی اخلاقی و گناه.
اون وقته که اگه تشنه ی دین خدا بشیم واسه پیاده شدنش روی زمین خدای جواد و سخاوتمند دریغ نمی کنه امامشو از بنده هاش. 

به خودم می گویم به راه بیا تا جمعه که می آید تو هم بیایی.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۹
بانو

نظرات (۲)

حقیقت همین است..

۲۸ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۱۳ رها آرزوهای نزدیک
چرا نمینویسید؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی